Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyonluğa ulaştı
Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 mağlup ederek Türkiye Basketbol Süper Ligi’nin şampiyonu oldu. İki takım arasındaki derbinin ilk dakikalarında taraflar skor üretemezken, Beşiktaş GAİN Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla 5. dakikayı 8-6 önde geçti. Beşiktaş, ilk periyodu 20-16 önde tamamladı ancak Fenerbahçe Beko ikinci çeyrekte oyuna denge getirerek devreyi 45-40 geride kapattı.
Üçüncü çeyrekte Beşiktaş, etkili bir savunma sergileyerek farkı açsa da Fenerbahçe Beko, 25. dakikada farkı 2 sayıya indirerek oyunun kontrolünü ele aldı. Son periyotta ise mücadele büyük bir çekişmeye sahne oldu. Son dakikalarda Fenerbahçe Beko, skoru lehine çevirerek maçı 77-75 kazandı ve şampiyon oldu.
Maç sonrası düzenlenen kupa töreninde Fenerbahçe Beko oyuncuları madalyalarını aldı. Kaptan Melih Mahmutoğlu, kariyerini sonlandıran Nando de Colo’yu yanına çağırarak şampiyonluk kupasını birlikte kaldırdılar. Takım, zaferlerini Queen’in “We are the champions” şarkısı eşliğinde coşkuyla kutladı.
Final serisinde büyük bir performans sergileyen Wade Baldwin, Basketbol Süper Ligi play-off final serisinin en değerli oyuncusu (MVP) seçildi. Baldwin, takımına önemli katkılar sağlayarak şampiyonluğa ulaşmasında büyük rol oynadı.
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Fenerbahçe Beko’yu tebrik ederek, şampiyonlukları dolayısıyla takımı kutladı. Bak, final serisinde mücadele eden Beşiktaş GAİN’i de performanslarından dolayı tebrik etti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]